16 Feb
16Feb

    חודש של יצירה 

                                                                             מפגשים חודשיים להעצמה, השראה ותמיכה לחודש פורה, יצירתי ומועיל

מפגשי ראש חודש לחודש טוב ופורה עם אלדד שרי


מטרות מפגשי - חודש של יצירה : 

החודש כיחידת זמן להתחדשות יצירתית : 

חודש היא יחידת זמן מצויינת למדידת צמיחה והתפתחות ביצירה ובעשיה שלנו.  יום או שבוע הם זמן קצר מדי למדידה כזו. שנה היא זמן ארוך מדי. חודש היא יחידת זמן בה נוכל להתחיל תהליך וגם לראות הבשלה ותוצאות מסוימות של תהליכיה עשיה והיצירה ולהתבונן, לחשוב, לבדוק מה השגנו, ולהתכונן לחודש הבא ולצאת שוב לדרך.

החודש כיחידת זמן מחזורית קיימת ברוב תרבויות העולם, והיא אכן מעוררת התחדשות. הדוגמא הברורה ביותר - מולד הלבנה בחודש העברי - כאשר הלבנה, ובמידה רבה גם אנחנו - נולדים מחדש ומתחילים מחדש סבב חיים, יצירה ועשיה. במובן זה יחידות הזמן העבריות - היהודיות מעודדות התחדשות והתבוננות יצירתית - כאשר החודש מתחבר עם הקצב של השבוע - יחידת זמן של יצירה ועשיה שבסופה מנוחה להתחדשות. 


כמה מילים על מפגשי חודש של יצירה: 

מפגשי חודש של יצירה, כשמם כן הוא מתקיימים פעם בחודש. הם יכולים להתקיים באזור מגורי, הם יכולים להתקיים באזור אחר בו יהיה ביקוש למפגשים חודשיים כאלו והם כמובן יכולים להתקיים גם במרחב הדיגיטלי - בזום. 

כל חודש נתמקד בנושא עיקרי אחר, דרכו נעמיק ביכולת לעצב לעצמנו חודש של יצירה. מהו חודש של יצירה? חודש בו נממש, נבטא את עצמנו, את יכולותינו, כישורינו, רצונותינו וחזוננו, חודש בו נעשה זאת בדרך ובקצב שלנו, בשמחה ובהנאה. בכל מפגש חודשי ליצירה תהיה עבודה אישית שקטה, יהיה תרגול ושיתוף קבוצתי, יהיה מקום לתמיכה קבוצתית, ונעבוד עם מודל 12 המיומנויות לחיי יצירה והגשמה. המפגש החודשי ליצירה יהיה גם יעיל, גם ממוקד, אך גם מהנה וכיפי. ממש כמו שתהליכי היצירה והעשיה שלנו צריכים להיות. 

המפגש החודשי פתוח לכל מי שנמצא בתהליך יצירה כלשהו שהוא ורוצה להעמיק אותו, למקד אותו ללכת בו לעומק ולרוחק. זה יכול להיות צייר, פסל, מוסיקאי, במאי, זה יכול להיות שף או קונדיטור שבונה תפריט חדש או מסעדה חדשה, זה יכול להיות בעלים של חברת ייעוץ שבונה קונספט חודש או כל בעל עסק שיוצר משהו חדש ורוצה להעמיק את היצירה שלו ואת מה שהוא בונה.

המפגש החודשי ליצירה איננו מבוסס על הומוגניות של המשתתפים אלא להפך, על ההטרוגניות שלהם ועל היכולת להפרות הדדית בין תחומים שונים. אני מאמין שבסופו של דבר יצירה היא יצירה.

בהחלט יש מקום לעשות קבוצות הומוגניות לתחומים מסויימים, שם נוכל להעמיק באתגרים ובנושאים ייחודיים לקבוצה זו. אלא שזאת אנו יכולים לעשות בקבוצות היצירה, שמטבען תהיינה הומוגניות יותר. 

אני מזמין אתכם ואתכן למפגשי חודש של יצירה ולהגיע רחוק ועמוק בתהליכי היצירה שלכם וגם בהצלחה שלכם עם תהליכים אלו.  


יצירת קשר :  

תוכלו ליצור קשר בטלפון המופיע תחת סימן הטלפון בראש האתר, או כאן, בטופס יצירת קשר,  לשאול שאלות שונות, לבדוק האם נכון לכם ולכן להצטרף לאחד מהמפגשים חודש של יצירה ומפגשי יוצרים. 


הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.