בעמוד זה תוכלו לקרוא על אלדד שרי, על המוסיקה שלו, על שיעורי פסנתר וליווי תהליכי כתיבה והלחנה, על העצמה והשראה ליצירה וליווי תהליכי יצירה, ועל העבודה עם מודל 12 המיומנויות לחיים של יצירה והגשמה.

ברוכים הבאים לאתר. שמי אלדד שרי, יליד ירושלים, אבא, בעל, בן, יוצר, מוסיקאי, איש משפחה, יהודי וישראלי גאה.
למדתי אימון בבית ספר מהמובילים בעולם ( CTI) ואימון יצירה אצל Dr Eric Maisel מהמובילים בתחום בעולם. בעל תואר שני במנהל עסקים, ועוסק שנים רבות בניהול כספים בענף המלונאות. באתר זה הנני מביא ממגוון תחומי העשייה והיצירה שלי.

תחום היצירה, הכתיבה והמוסיקה :
אני עוסק במוסיקה, נגינה, הלחנה, כתיבה והופעה שנים רבות ותחום המוסיקה הוא תחום מהותי ועיקרי בחיי. הוצאתי עד היום שלושה אלבומים של שירים, אותם תוכלו לראות וגם לשמוע בהמשך האתר. כיום הנני עובד על אלבום רביעי בשם הלב חוזר לבראשית - בו יהיה שיר לכל יום משבעת ימי הבריאה. כמו כן כל שיר יבוצע גם בביצוע מדיטטיבי עם פסנתר שלי וכלי נגינה אקוסטי מיוחד.

בימים אלו יצא לאור ספרי - סוד מעגל היצירה - דרך חיים של התחדשות, ביטוי עצמי והגשמה. הספר מביא 12 מיומנויות חשובות בעיני ליצירה ולחיים של יצירה והגשמה. לכל מיומנות כזו יש בספר השראה מעיר מיוחדת בעולם או בישראל. כדי לרכוש את הספר תוכלו להקליק כאן.

הספר הוא צבעוני ומעוצב. על ידי הקלקה כאן תוכלו להגיע לגלריה בה תוכלו לראות כמה מהעמודים בספר ואת הכריכות. 

 אם את/ה מרגישים קריאה לצאת למסע להעמקת והעצמת הביטוי היצירתי שלכם - כנראה הגעתם למקום הנכון ותוכלו ליצור עמי קשר - בכתב, או בטלפון.

אני מזמין אתכם ואתכן לקחת חלק בעולמי ובפעילויות השונות המוצעות כאן, ליהנות מהיצירה ומהפרויקטים השונים.

שלכם, אלדד שרי.