16 Oct
16Oct

מוסיקה לעומק הנשמה - מפגשים אישיים עם אלדד שרי לעבודה על הטקסטים, הלחנים, העוצמה, הדיוק והסגנון שלך

מפגשים אישיים עם אלדד שרי לעבודה על הכתיבה, ההלחנה והיצירה שלך


על מה נעבוד במפגשים האישיים לגיבוש ופיתוח הטקסטים, הלחנים, הסגנון והיצירה שלך : 

במפגשי היצירה איתי נשאל שאלות רבות, עליהן יוכל לבך לענות. שאלות כגון: מה אני רוצה לבטא? מה תפקידי לבטא? האם אני יוצרת מהמקום העמוק ביותר שלי או הולכת עם מה שמקובל? האם אני הולך על בטוח או מעיז ללכת למקומות חדשים? אלו הן כמה שאלות איתן נתחיל את מסע היצירה שלנו. מסע שמיועד להגיע מצד אחד למקומות העמוקים והמשמעותיים ביותר בתוכנו, מהם נוכל לצמוח וליצור, ומצד שני - לשמוח עם היצירה שלנו ועם מה שאנו עושים. 

נתייחס לשאלות ספיצפיות ומקצועיות של מילים, סגנון, לחנים, מקצבים ונשלב את העבודה הפנימית עם העבודה המקצועית על טקסטים, לחנים והשילוב בין עולמות אלו.   כמו כן נעבוד עם מודל 12 המיומנויות לחיי יצירה והגשמה. 


מה מיוחד במפגשים אלו :

פיתוח הסגנון המוסיקלי והטקסטואלי שלך   -  אני מאמין כי השאיפה של כל אדם היא לבטא את עצמו.  למצוא וליצור את הקול הייחודי לו, הקול שלו בעולם. מטרה חשובה בעבודה על היצירה שלך במפגשי היצירה שלנו היא למצוא וליצור את הקול הייחודי שלך  - בכתיבת טקסטים, בהלחנה, או בתחום היצירתי בו את/ה עוסקים.  מה המינון, מה השילובים הנכונים לך? מהי העוצמה המיוחדת לך ואיך תבטאי אותה במילים, במוסיקה ובכלל בחיים? מה גורם לך הנאה מיוחדת בנגינה? מה מבטא אותך במיוחד ובצורה המדוייקת ביותר? לאן הלב לוקח אותך? ביחד נעבוד על כך ונגלה זאת. 


עוצמה של ביטוי טקסטואלי ומוסיקלי   -   פעמים רבות אנו פוחדים מהעוצמה של עצמנו. מעוצמת הביטוי והיצירה שלנו. פוחדים להביע עצמנו בצורה עוצמתית, בהירה, ישירה. בין אם זה משום שאנו חוששים להתבלט, או להשמיע קולנו, ובין אם זה משום שאנו פוחדים לומר את האמת שלנו. במפגשי היצירה שלנו נעבוד על ביטוי עוצמתי במילים, בלחנים ובסגנון שלך. ביטוי כזה לא חייב להיות חזק, או מהיר. להפך - הוא יכול להיות עדין מאד, ועוצמתי ומשמעותי בו בזמן. 


שמחה והנאה   -     אחת הסיבות המובהקות ליצור, לכתוב, להלחין, לשיר, להופיע, לנגן היא השמחה שדברים אלו גורמים. היכולת להתחבר לשמחה שבמוסיקה הוא דבר מהותי וחשוב עבורי כמוסיקאי וכמורה. נדגיש דבר זה במפגשי היצירה שלנו. 


מסע של גילוי אישי - פנימי וגילוי עולמות  -   יש כל כך הרבה עולמות וסגנונות מוסיקליים. יש כל כך הרבה אפשרויות לבטא את עצמך במוסיקה ובמילים. חלק מהעבודה שלנו על פיתוח יכולת הביטוי שלך הוא מסע פנימי - אל הלב והנשמה, אל מה שרוצה לצאת, מה שרוצה להתנגן דרכך, ומצד שני - מסע אל עולמות מוסיקליים רבים ומגוונים. זהו מסע אחד ובו שתי דרכים - הדרך פנימה, אל הלב והנשמה, ודרך החוצה - אל העולם. שתי דרכים שמתאחדות בביטוי המוסיקלי והטקסטואלי שלך.  


הרמוניה של גיבוש ובשלות עם חדשנות והעזה   -  כולנו, כיוצרים, וכבני אדם נעים בין שני קצוות - הרצון להגיע לבשלות, הרמוניה, קול, חיים ויצירה מגובשים ובשלים ומצד שני - הרצון להמשיך ולהתפתח, לגלות אופקים ואפיקים חדשים, ובמידה מסויימת - אפילו לשמוט את השטיח מתחת רגלינו כדי לחדש, להתחדש ולהמציא את עצמנו ואת יצירתנו מחדש. נעבוד על ההרמוניה בין שני קצוות אלו ועל חיים של יצירה ביניהם.



 למי מיועדים מפגשי היצירה לעבודה על הטקסטים והלחנים ולמה איתי :  


למה איתי ?

למפגשים האישיים שלנו אני מביא נסיון עשיר במספר תחומים אשר ביחד מהווים שילוב מנצח שמאפשר תמיכה בדרך היצירתית שלכם. הנני כותב, יוצר, מנגן ומלחין שנים רבות וממשיך לעסוק בכך, בהופעות, שיתופי פעולה ויצירה בהנאה רבה. כמו כן הנני מלמד מוסיקה ופסנתר.

 עסקתי והנני עוסק שנים רבות בפיתוח אישי ויצירתי במגוון דרכים. למדתי אימון באחד מבתי הספר הטובים בעולם לאימון ( CTI ) ולמדתי אימון יצירה אצל אחד מהמובילים בתחום בעולם ( Dr. Eric Maisel). תחום היצירתיות ופיתוח היצירה הוא תחום, ידע ועיסוק מהותיים בחיי. פיתחתי מודל ליצירה והגשמה - 12 המיומנויות לחיי יצירה והגשמה ונעבוד עם מודל זה. 

אני מביא עמי גם נסיון ניהולי רב שנים - אשר יכול להביא ערך מוסף משמעותי לצדדים המעשיים של מעשה היצירה ופיתוח הסגנון. 

אך העיקר הוא - שאני מאד אוהב להעצים לתמוך וללוות יוצרים בדרכם היצירתית. 


למי מיועדים מפגשי היצירה: 

מפגשי היצירה האישיים איתי מיועדים בעיקר לכותבי טקסטים ומלחינים אשר מעוניינים לגבש ולחדד את סגנון היצירה שלהם, או לעבוד על פרויקט יצירתי, או אפילו על שיר מסוים. נוכל לעבוד על שיר מסויים, אותו  תרצו לגבש, או על פרויקט יצירתי - אותו תרצו להביא למקום חדש ומרענן ונוכל גם לעשות תהליך עמוק יותר של עבודה כוללת על הסגנון והיצירה שלכם כדי להגיע למקומות עמוקים ומשמעותיים, כדי לגבש ולעצב את קולכם היצירתי והסגנוני.

כפי שציינתי - המפגשים מיועדים בעיקר לכותבי טקסטים ולחנים אולם הם אינם מוגבלים רק ליוצרים בתחומים אלו. אפשרי לעבוד גם עם יוצרים ממגוון שטחי יצירה אחרים.

 

מתי והיכן נערכים המפגשים האישיים לעבודה על הטקסטים והלחנים שלך :  

 המפגשים יכולים להתקיים באזור מגורי, בזכרון יעקב, המפגשים יכולים להתקיים בטבע באזור זה, הם כמובן יכולים להתקיים דיגיטלית - דרך הזום, הסקייפ, או כל דרך אחרת וכך את או אתה יכולים להיות בכל מקום בעולם. בהתאם לזמנים - נוכל כמובן גם להיפגש בבית קפה, או מול הים והנוף ולעיתים בחדר חזרות - לעבודה על המוסיקה.  


יצירת קשר איתי :  

תוכלו ליצור קשר בטלפון המופיע תחת סימן הטלפון בראש האתר, או כאן, בטופס יצירת קשר, לספר מעט על עצמכם, על המסע שלכם עם המוסיקה והכתיבה. היכן אתם במסע זה, לאן אתם צועדים ומהי מטרתכם.  


מפגשים אישיים עם אלדד שרי לעבודה על הכתיבה, ההלחנה והיצירה שלך

מפגשים אישיים עם אלדד שרי לעבודה על הכתיבה, ההלחנה והיצירה שלך





הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.