16 Oct
16Oct

 

שיעורי פסנתר עם אלדד שרי

שיעורי פסנתר עם אלדד שרי


על מה נעבוד בשיעורי הפסנתר איתי: 

במהלך שיעורי הפסנתר שלנו נעבוד על סגנונות ורפרטואר מגוונים וחובקי עולם : קלאסי, ג'אז, בלוז, מוסיקת עולם, מוסיקה מדיטייבית, מוסיקה יהודית, מוסיקה אוריינטלית ומוסיקה מרחבי העולם. כמובן - גם פופ ושירים ישראליים ולועזיים.  נשים דגש על פיתוח מיומנויות על הפסנתר והכרת סולמות מגוונים שיאפשרו מגוון עולמות מוסיקליים לאלתור והלחנה. נעבוד גם על מקצבים שונים מרחבי העולם. אלו הם רק חלק מהדברים בהם ניגע מבחינת סגנון ומיומנות. 

מעבר לידע ומיומנויות אלו בעבודה איתי ישנו שילוב אלמנטים אשר מייחד את שיעורי הפסנתר שלנו:

מה מיוחד בשיעורים :

פיתוח הסגנון המוסיקלי והפסנתרני שלך   -  אני מאמין כי השאיפה של כל אדם היא לבטא את עצמו.  למצוא וליצור את הקול הייחודי לו, הקול שלו בעולם. מטרה חשובה בלימודי הפסנתר איתי היא למצוא וליצור את הקול הייחודי שלך במוסיקה ועל הפסנתר. מה הייחוד, מה המינון מה השילובים הנכונים לך? מה העוצמה המיוחדת לך ואיך תבטאי אותה על הפסנתר, במוסיקה ובכלל בחיים? מה גורם לך הנאה מיוחדת בנגינה? לאן הלב רוצה להניע את האצבעות? ביחד נעבוד על כך ונגלה זאת. 


עוצמה של ביטוי מוסיקלי   -   פעמים רבות אנו פוחדים מהעוצמה של עצמנו. מעוצמת הביטוי והיצירה שלנו. פוחדים להביע עצמנו בצורה עוצמתית, בהירה, ישירה. בין אם זה משום שאנו חוששים להתבלט, או להשמיע קולנו, ובין אם זה משום שאנו פוחדים לומר את האמת שלנו. בשיעורי הפסנתר שלנו נעבוד על ביטוי עוצמתי על הפסנתר. ביטוי כזה לא חייב להיות חזק, או מהיר. להפך - הוא יכול להיות עדין מאד, אולם הוא יכול להיות גם עוצמתי וחזק. אתם תדעו ומה ומתי נכון לכם - ותוכלו לבטא זאת על הפסנתר בנגינתכם. 


שמחה והנאה   -     אחת הסיבות המובהקות ללמוד מוסיקה ולנגן היא השמחה שהיא גורמת. היכולת להתחבר לשמחה שבמוסיקה הוא דבר מהותי וחשוב עבורי כמוסיקאי וכמורה. נדגיש דבר זה בשיעורי הפסנתר שלנו. 


מסע של גילוי אישי - פנימי וגילוי עולמות  -   יש כל כך הרבה עולמות וסגנונות מוסיקליים. יש כל כך הרבה אפשרויות לבטא את עצמך במוסיקה ועל הפסנתר. חלק מהשיעורים והעבודה שלנו על פיתוח הנגינה ויכולת הביטוי שלך הוא מסע פנימי - אל הלב והנשמה, אל מה שרוצה לצאת, מה שרוצה להתנגן דרכך, ומצד שני - מסע אל עולמות מוסיקלים רבים ומגוונים. זהו מסע אחד ובו שתי דרכים - הדרך פנימה, אל הלב והנשמה, ודרך החוצה - אל העולם. שתי דרכים שמתאחדות בביטוי המוסיקלי שלך.  


הפסנתר כמלך הכלים   -  אפשר לומר שכשם שהאריה הוא מלך החיות - הפסנתר הוא מלך הכלים. יציב, גדול, בעל מנעד עצום, מלכותי, תופס מקום ראוי בכל חדר ואולם, כולל את מגוון ומנעד הצלילים הגדול ביותר. יש לפסנתר יתרונות רבים אותם נוכל לרתום לנגינה שלנו ולפיתוח הסגנון המוסיקלי שלנו. אך יש לפסנתר גם חסרונות, יש איכויות שיהיה קשה יותר להגיע אליהן בפסנתר. כלי הנשיפה למשל - יכולים לבטא עומק ומנעד רגשות עמוק ורוטט יותר משום שהם נובעים מהנשימה. או הגרוב שנוכל להגיע עם כלי הקשה - קשה יותר להגיע אליו בפסנתר. ועדיין - בשיעורים שלנו ננסה להגיע למנעד הבעה וביטוי גדול - כראוי למלך הכלים - הפסנתר, ולשלב מגוון ומנעד זה בנגינה שלנו ובסגנון הנגינה שלנו.



 למי מיועדים שיעורי הפסנתר איתי :  

שיעורי הפסנתר איתי מיועדים למי שמרגיש שהוא רוצה ללמוד לבטא עצמנו בצורה פנימית ועוצמתית על הפסנתר, לשלב זאת עם יכולת אלתור, הלחנה וביטוי מוסיקלי וגם פיתוח וצמיחה פנימיים. אפשרי בהחלט להתחיל ללמוד מהתחלה, אם אתם רציניים ורוצים להעמיק ולהתקדם, וכמובן אפשרי להמשיך עם מי שרוצה להמשיך ולהעמיק בכיוונים עליהם אני עובד ואליהם מכוון. 

השיעורים איתי מיועדים בעיקר למי  שרוצה לעצב את קו הנגינה שלו, למצוא את הקול הייחודי שלו - שלה על הפסנתר. זאת תוך עבודה על סגנונות שונים, ובעיקר כלים יצירתיים ושילוב של עבודה פנימית עם עבודה מוסיקלית. 

השיעורים מיועדים למי שמוכן לעשות את הדרך המשולבת פנימה והחוצה. לשלב בין פיתוח יכולת טכנית, הכרת מוסיקה כללית ומוסיקה לפסנתר, ובעיקר - לפתח את היכולת להתחדש, ליצור ולהביע את עצמו באמצעות הנגינה על הפסנתר. 

מספר התלמידים שאני יכול לקבל הוא מוגבל - עקב קוצר זמן. ועם זאת - משום אהבתי הגדולה לכלי, לתלמידים, להבעה באמצעות הפסנתר הנני משתדל לקבל תלמידים ותלמידות מתאימים.  


מתי והיכן נערכים שיעורי הפסנתר :  

שיעורי הפסנתר איתי מתקיימים בביתי, בזכרון יעקב, בשעות הערב, או בימי ששי בבוקר.  

 

יצירת קשר איתי :  

תוכלו ליצור קשר בטלפון המופיע תחת סימן הטלפון בראש האתר, או כאן, בטופס יצירת קשר, לספר מעט על עצמכם, על המסע שלכם עם המוסיקה והפסנתר, היכן אתם במסע זה, לאן אתם צועדים ומהי מטרתכם. אינני מבטיח שנוכל לעבוד ביחד על התקדמותכם, ותהיו תלמידי, אולם אני מבטיח לחזור אליכם בכתב, או בטלפון ולשוחח. 


שיעורי פסנתר עם אלדד שרי

שיעורי פסנתר עם אלדד שרי






הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.